Nu då!?

Ligger i sängen och surfar runt. Två av tre barn sover. Finns inte så mycket att göra på kvällarna efter barnen somnat. Tur det finns Internet säger jag bara.

Idag åkte vi hem till brorsans tjej och barnen. Gosade med Emmy som är mycket förtjust i sin faster. Gullunge är vad hon är! Vi åkte till stan och åt lunch. Sen åkte vi till Slottsskogen där ungarna lekte ett par timmar. Sen valde vi att åka hem. Köpte middag och godis i en närbutik och gick in på rummet och åt framför sommarlov. Glammigt värre!

Lukas är numera blöjfri. Ja jag vet att det var sent. Han har inte velat och vi har inte stressat honom utan låtit det vara helt enkelt. Började förra veckan och han var ju helt mogen för det vilket inte är så konstigt. Hade med mig massa ombyten hit ner men har inte behövts alls. Han fixar sina bestyr i tid utan problem! Nu har jag stora barn!

Imorgon blir det Liseberg för hela slanten. Vi lär få trängas där med resten av Göteborg. Men det får det vara värt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0