Mallorca!

Nu är Alice frisk igen och jag jobbade både tors och fre. Men nu har jag semester en vecka! Känns riktigt bra! Hoppas bara det kan komma lite värme snart. Det är juli på måndag och vi har inte badat än. Har ni det? Tanken ör att vi ska åka till Göteborg i veckan annars inget planerat. Men det räcker nog som planer den veckan.
 
Idag har vi varit och handlat i stan. Sen följde jag med Alice på femårskalas. Det var mycket trevligt! Nu på kvällen var jag lite impulsiv och bokade en resa till Mallorca! Vi åker i maj så det är ju långt kvar. Den här sommaren är ju redan planerad och vi har inte så mycket semester kvar någon av oss. Men man måste ju ha nåt att se fram emot eller hur. Bokade all inclusive på ett fyrstjärnigt hotell, tror det blir bra.
 
Har flyttat en del slödder hit till Bäckis! Pundare som går och kör runt påverkade. På kvällarna åker och går de runt och slangar bensin och stjäl det de kommer över. I torsdagskväll stod de inne i mammas garage och vevade med armarna höga som hus. Eftersom det är så litet här så märks de av rejält. Igår stod det en polisbil vid varje utfart och blockerade. Polisen stoppade bilen och tog dem för påverkan samt tog bilen i beslag. Alltid nåt! Är ju svårt att göra nåt. Kanske ska gå lite american style här hemma och åka dit och be dem fara och flyga. Man är bra sugen alltså! Vet att det är synd om dem men jag vill inte ha dem på min bakgård om man säger så.
 
Mår ganska illa ikväll och ska snart lägga mig ner och glo på film eller tv. Ha det gott!
 
 
Sunwing Alcudia Beach
Hotellet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0