Skolavslutning!

Har haft en mycket bra dag! Gick upp tidigt och väckte Felix så han hann välja kläder till den stora dagen. Jag hade ju köpt ca 10 nya plagg så det fanns att välja på. Efter att jag lämnat barnen på Pennlådan så drog jag till jobbet och mot skolavslutning. Barnen var så fina och så förväntansfulla. Efteråt var det känslosamt. Massa kramar från barn och föräldrar. Jag hade gruppkram, åh vad jag älskar de där ungarna! Fick en superfin blomma av barnen! Jag har för det mesta ett fantastiskt jobb det må jag säga! Känslan när barnen pekar på mig då prästen frågar om de haft en riktigt bra lärare nån gång, underbar!
 
Fick sluta lite tidigare och åkte hem med Felix och svärmor. Vi köpte tårta och åkte hem och fikade. Mamma kom till oss med ännu en tårta. Så det blev tårtfest och sen anslöt även Kim, svärfar och Kims morfar. Han har inte varit här på åtta år så det var stort! Riktigt kul att se honom igen. Han är en riktigt rolig gubbe. I sommar fyller han åttio år. Då ska vi till Stockholm på fest. Det ser jag fram emot!
 
Åh vad jag älskar livet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0