Måndag!

Kom nyss hem från ett monsterpass. Tretton timmars arbete med en halvtimmes rast. Hade jordens huvudvärk, men det blev bra efter en tablett och dagen flöt på bra tycker jag. Jag hade fikat och bjöd mina arbetskamrater på räkmackor, det var uppskattat!
 
Helgen var bra den med. I lördags smet jag hemifrån och gick på Loppis med Jeanette och sen fikade jag, hon, Linda och Charlie. Vi fikar aldrig tillsammans, så det var på tiden! Sen drog jag en sväng över stan och handlade ännu mer kläder till barnen och sen till Maxi. På kvällen såg jag och kim på Twilight.
 
Igår kom en kompis till Alice och hennes mamma på besök. Samt två kompisar till Felix. Fullt hus! Kimpa var iväg och köpte gips och andra grejer så vi kan börja arbeta i Felix rum. Sen på kvällen såg vi på En gång i Phuket.
 
Nu ska jag krypa ner och glo på Greys!
 
 
Kim köpte en maskros till mig. Gillar den skarpt! Men den är nog egentligen lite för stor för vårat lilla vardagsrum, ändå köpte han den lilla. Men fin är den!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0