Monday!

Denna kvällen blev väl inte riktigt som det var tänkt! Kim hämtade mig på jobbet och vi åkte och handlade. Han klagade på att han inte kände sig bra och han ringde 1177 när vi kom hem. Sen fick han åka till akuten och ligga där ett par timmar. Men nu är han på väg hem och medicin har han med sig hem.
 
Helgen var däremot bättre. Mys hela lördag. Jag hängde med mamma och kollade på nya lägenheter på Marieberg. Sen mello på kvällen och jag tycker nog att rätt låt vann! Felix var dock riktigt ledsen över att Yohio inte kammade hem vinsten. Igår åkte vi hem till Linda och barnen lekte medans vi vuxna fikade och planerade resor som förhoppningsvis blir av! Barnen hade roligt och när vi skulle åka hem så sa Lukas att han tyckte att vi kunde stanna hos kompisarna i tre dagar till.
 
Nu ska jag göra mig iordning här och mysa med Kimpa en stund när han kommer hem. Han ska till sthlm hela veckan så det kan behövas.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0