Stukad fot

Kim är i Karlstad och handlar och sen ska han gå på bio. Kidsen sover och jag funderar på att bädda ner mig i sängen och glo på The notebook. Var längesen nu :)
 
Det har gått bra på jobbet. Bröt ihop i ett asgarv. Skrattade så tårarna sprutade och magen värkte. Riktigt härligt! Är väldigt nöjd att jag får jobba med så bra kvinnor som jag får. Tack!
 
Fick dock ett tråkigt samtal på jobbet. Kim ringde och berättade att våran lillkille stukat foten på förskolan. Kim lindade och kylde den men den är ändå rejält svullen och han vill inte stödja eller gå på den. Så här hemma har vi burit runt på honom. Han har krypit lite med. Älskade lille vännen! Blir ingen påskparad med dagis för honom inte.
 
Vad händer hos er då tjejer?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0