Helg!

Har tagit helgen och det känns fint! Har njutit av kvällen med familjen. Har knappt träffat barnen under veckan. Till viss del mitt fel som valde att åka till Åland med kollegorna. Trippen dit var rolig! Vi åt god mat, drack goda drinkar och dansade. På hemresan satt vi ute på däck och glassade i solen. Träffade på en mamma som åkte dit med sina tre barn. Full som fan var hon under hela resan. Synd man inte visste vad hon hette då hade jag lätt ringt in en soc.anmälan. Trash! Så ledsamt :( Ingen ska behöva växa upp så....
 
Annars så har jag jobbat i veckan, dock bara tre dagar. Blir en tredagars vecka nästa vecka med. Lyxigt värre. Skulle ha åkt till Göteborg idag men så blev det inte. Brorsan ska på anställningsintervju i Karlstad på måndag. Så då passar det bättre att de kommer hit istället. Bra så kan vi spara lite pengar. Samtidigt så var jag sugen på att åka dit. Men det får bli en annan helg. Huvudsaken är att vi får träffa dem. Lillsnuttan har ju blivit ett år också.
 
Så helgen bjuder på familjemys, love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0