Det bästa av två världar

Igår kom vi hem och dog på soffan. Man är alltid så trött på fredagar. Satt och sov framför fotbollen. Imorse ringde en kompis till Lukas och ville leka. Så jag fick fart i baken och började städa. Disträ som jag är så moppade jag golvet med iskallt vatten. Men det blev rent ändå, men torkade lite långsammare..
 
Sen kom en kompis till Alice också så det var fem barn här och jag tvättade och plockade. Sen lagade jag mat och svärfar med fru dök upp med fika. Hann även med en powernap framför tv:n innan jag drog vidare.
 
Linda kom och hämtade mig eftersom hon hade barnvakt här ute. Sen åkte vi till Träslottet. Jea, Tina och Charlie var också med. Jag fick inte den maten jag ville ha. De brukar kunna ta bort svampen men kunde inte det och den andra rätten innehöll också svamp så eftersom jag inte ville ha en sallad så slutade det med en pizza. Lite antiklimax måste jag säga. Sen var servicen förskräcklig den här gången med. De tog inte bort disken förrens vi plockade ihop den själva. De frågade inte om vi ville ha efterrätt eller nåt mer att dricka. Vi ville ha båda delarna men tröttnade när de inte ens tittade på oss. Så vi gick vidare till China där vi åt efterrätt och tog en cider till. Så umgänge med kids och sen tjejmiddag på kvällen. Så bra det kan bli!
 
Imorgon bär det av mot Mariestad sen måste vi handla i vanlig ordning.
 
 

Kommentarer
Postat av: charlie

tack för igår vännen och för alla grattisar här och var ;) puss!

Svar: Tack själv! :)
mariia

2013-11-17 @ 10:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0