Sunday bloody sunday

Sitter här och väntar in Solsidan och för att inte tala om säsongsavslutningen på Bron! Har en härlig kväll framför mig! Och en lugn helg bakom mig. Igår åkte Kim, Felix och Rickard till Sthlm över dagen. Jag var hemma med barnen och hade mys. Åkte en sväng till det stora barnkalaset som kyrkan ordnade. Alice fick rida, se teater och fånga lite godis under ett godisregn. Lukas var inte lika imponerad. Tyckte det var läskigt mycket folk han. Inte blev han lyckligare av att få godis i huvudet heller. Sen tog vi en fika på Ejes innan vi åkte hem.
 
Idag har jag städat, tvättat och lagat en massa mat. Riktig söndag med andra ord, och fick jag tag i linser. Jag älskar mina linsgrytor, de är underbara. Har förberett två matlådor tills imorgon eftersom jag jobbar till 19.30.
 
Ska titta på ännu ett hus i veckan annars är det mest jobb på tapeten. I helgen blir det kalas för Alice. Barnkalas på lördag och släktkalas på söndag. Vi åker till Gbg på hennes födelsedag och till Teneriffa dagen efter. Så vi får fira henne en vecka för tidigt.
 
Kram!
 
 
Bakade paj till Kim.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0