The story of my life

I söndags åkte vi till Mariestad enligt planerna. Hälsade på Kims syster och hennes sambo. Kims mamma, pappa och hans fru dök också upp. Vi åt mat på en pizzeria och pratade och fikade. Mys!
 
Igår var vi på ännu en husvisning. Vi har ju varit på ett par stycken genom åren. Det här var ett hus jag absolut skulle kunna tänka mig att bo i. Läget kan inte bli bättre! Men vi får se vad det blir. Är ett stort beslut och vi ska kolla på ännu ett hus som vi är ännu mer sugna på. Skulle även fixa pass till barnen och Felix skulle på karate. Blev lite stressigt så svärfar och Yvonne åkte och hämtade barnen och körde dem polisen. Vi hann fixa pass och Felix hann i tid till träningen.
 
Idag har jag fikat med en vän jag inte träffat på nästan ett år. Sen gick jag på stan och köpte skridskor till Alice. Passade även på att köpa massa vantar och andra vinterkläder.
 
Nu blir det fotboll en stund tror jag bestämt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0