Flow!

Har haft två riktigt bra dagar. Gått runt och lett och känt mig lätt i sinnet. Det är jag för det mesta men jag har varit extra pigg och glad! Alice har varit fantastiskt och vi har börjat med stjärnor här hemma (belöningssystem jag vet). Idag hoppade hon frivilligt in i duschen medans jag lade Lukas. De kom i säng sent då jag fixade och donade och pratade med brorsan i telefon. Sen kom Alexandra förbi med en superfin hund som de kanske ska köpa. Jätteroligt att se honom och henne med för den delen.
 
Vi ska ju till Gbg i helgen och planerade inför detta. Vi ska gå på Disneyteater på lördag. Bokade biljetter och insåg att det skulle blir tusen kronor billigare om vi bokade en förmiddagsföreställning istället. Så det gjorde jag givetvis. Sen avbokade jag boendet med och sparade runt 2500 kronor. Vi ska knö ihop oss och bo hemma hos brorsan sade vi. Blir compact living men barnen kommer att älska det. På söndagen tänkte vi gå på Liseberg om allt går som det ska.
 
Läste att Kristian Gidlund avlidit! Visste att det skulle ske när som helst nu. Fruktansvärt sorgligt! Jag har följt hans blogg i två år nu. Han skriver helt fantastiskt! Jag har aldrig läst nåt bättre. Inlägget till hans barn han aldrig skulle få är nåt av det vackraste och mest rörande jag någonsin läst! Cancer är en vidrig sjukdom!
 
Har ett avsnitt Dexter att se. Men om en vecka kommer sista avsnittet på säsongen eller nej snarare sista avsnittet ever. Vilken avslutningen det kommer att bli. Det är en fantastisk serie, ni måste se den ni som inte redan gjort det! Det kanske låter löjligt men det är verkligen en sorg att serien går i graven. På allvar alltså!
 
Puss på er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0