Välkommen helgen!

Helgen är här och det är underbart i vanlig ordning! Hade en kort dag på jobbet. Öppnade, konsert i skolan, fredagsfika med kollegorna och sen slutade jag 11.30. Gick ett varv över staden innan jag åkte hem. Hem och hade mys med fina barn!
 
Igår var jag på mongolisk buffé med Tina och Linda. Idag är Kim där med sin bror. Gott! Tidigare i veckan var Mia här och köpte barnkläder av mig. Första gången på tre år så det var väl på tiden kan man säga. Trevligt att ha henne här!
 
Stugträffen är inställd så imorgon blir det marknad med familjen istället. Inte fy skam det heller! Älskar att hänga med familjen. Och jag saknar Kim så jag tror jag blir grön! Vackra, snälla man!
 
Har shoppat lite och betalat massa dyra räkningar. Fucking depressing, det sistnämnda alltså!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0