Hopp om livet

Tjoflöjt på er! Sitter och bloggar på jobbet (har inte börjat jobba än givetvis om någon undrade). Har inget internet alls där hemma just nu och det är frustrerande men det gör så jag kommer i säng tidigare om kvällarna. Så det finns nåt positivt med det med antar jag. Jag jobbar hårt och det är lite motigt ibland. kan givetvis inte gå in på varför men så är det.
 
Igår skrev vi på köpebrev så nu äger vi Jägaregatan 58 på riktigt! Det känns givetvis bra. Inflytt i slutet av juni då vi inte får barnomsorg förens till hösten.
 
De senaste dagarna har krånglat kapitalt. Har en brorsa i Thailand med en lånehaj efter sig och jag har försökt lösa det åt dem. Och det har inte varit lätt med pappersarbete som krånglat gång på gång. Nu är det inte personligen Magnus de är ute efter men ändå. Men nu hoppas jag att det problemet är löst.
 
Nu ska jag bara överleva dagen så är det snart helg igen!
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0