Helg!

Har hänt en del sen sist! Lukas är frisk, Felix blev också sjuk men är nu frisk han med. Barnen har slutat skolan. Kim, mamma och svärmor var där och tittade. Därefter gick de till huset och fikade, grillade och åt jordgubbar. Jag anslöt lagom till gubbarna. Innan dess var jag i kyrkan med min klass. Fick en massa fina blommor och presenter men mest värmde det att de tackade och tyckte att jag gjort en bra insats. På jobbet är jag tillbaka i pav. 2 igen. Och på tal om jobb så har jag sökt ett jobb och fått det. Så i augusti byter jag arbetsplats. Till en annan skola i stan.

Efter jobbet idag knallade jag upp för backen och nu sitter jag här och glor. Nu ska vi till maxi och handla mat och helggötte. 

Kram!









Kommentarer
Postat av: charlie

vilken skola och jobb är det du har fått?
gott att ni ä på plats i stan!

Svar: Jag ska vara på Jakobsberg :) Ja nu är vi på plats efter många om och men :)
mariia

2014-06-16 @ 09:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0