Fröken Ja tack!

Händer en del på jobbet för mig just nu. Jag är fröken ja tack och jag har nu fått andra uppdrag på skolan. Vilket innebär att jag byter arbetslag och arbetsuppgifter resten av terminen. Det tråkigaste är att jag lämnar kollegorna i sticket med allt och att jag missar sista tiden med klassen jag jobbat i under ett års tid. Men jag får tro att det blir bra ändå.
 
Här hemma har Alice varit sjuk. Kim fick hämta henne på fritids igår när hon bara låg där och orkade inget alls. Hög feber och ont i halsen. Har tydligen slagit ut många i klassen. Hon hade jätteont i huvudet och sa att hon aldrig varit så här sjuk förut. Men idag var hon mycket piggare och helt feberfri sen tidig förmiddag.
 
Kom hem och barnen lekte ute och det visade sig att Lukas badat i en vattenpöl utanför. De hade fyllt hans stövlar med lervatten och hällt över honom. Så det var bara att lyfta in pojken i duschen!
 
Idag fick vi hem en ny blu-ray. Den var häftig och hade muspekare och man kunde styra den från mobilen men framförallt se på Netflix mm på den. Sen fick vi våran första leverans till nya huset. En ny tvättmaskin och torktumlare som Kim stoppat in i tvättstugan. Längtar! Har även shoppat badkläder till barnen samt ett par säsonger av Greys.
 
Imorgon är det fredag! Kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0