Hej igen

Jag är uppenbarligen förjävla dålig på att uppdater här inne. När tom kompisarna börjar klaga då har det gått långt. Ska försöka bättra mig, för det är ju trots allt kul att gå in och tittade tillbaka på vad som skett.
 
Sist jag skrev var Cirkan borta. Han kom tillrätta tack vare lapparna vi delade ut. En granne fångade in mig och ringde till mig på jobbet, Då hade han varit borta i tre dygn och jag grät av lycka. Två dagar senare kom en annan granne till oss och berättade att han bott på deras altan i tre dagar. Hon hade blivit alldeles kär i honom och köpt mat och kattlåda. Hon bor 25 meter från oss typ. Sen dess har tre grannar till ringt och han har varit iväg lite mer men inga längre stunder. Nu har han nog insett att det är här han hör hemma och vi är galna i honom!
 
Jag har hunnit att gå på utvecklingssamtal för både Felix och Alice och blev stolt som en tupp! Har firat 18 år tillsammans med värdens bästa man!
 
Har även varit sjuk en massa. Först fyra dagar förra veckan. Sen blev jag bättre och jobbade i två dagar innan jag fick gå hem igen. Mår bättre nu, men hostar fortfarande som en galning. Jag har så känslig kräkreflex så det blir lite jobbigt. Kan aldrig borsta tänderna utan att kväljas. Sen tappade jag rösten typ men den börjar återhämta sig. Så imorgon är jag fit for fight igen och då kör jag ett 12-timmarspass på jobbet. Lagomt att komma tillbaka till!
 
Tina har bokat biljetter till Hellström. Båda två köade i en timme minst, men skam den som ger sig! Sen på kvällen bjöd hon hela familjen på mongoliskt! Hon är för rar! Idag har jag städat, lagat mat och bakat en paj eftersom Lukas hade namnsdag! Kim har jobbat tre lördagar i rad. Annars lugnt på de flesta planen. Fick tillbaka bilen, runt 10 000 kostade lagningen. Har lagt 20 000 på den de senaste tre månaderna. Det är kul med bil!
 
 
Felix bästis var med i vem vet mest Junior och tog hem hela spelet. Han är allmänbildad den killen!
 
Trotsade sjukdom och pallrade mig till skogen med Lukas för att leta efter en pinne (den bästa pinnen) fann den tyvärr inte. Men ungen var nöjd ändå.
 
Nu ska jag njuta av solsidan och Bron. Ren och skär lycka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0