Söndag

Har hänt mycket sen sist. Har varit i Gbg en helg med Tina och gått på Way out west. Vi såg på Seinabo Sey och Sia. Sistnämnda var helt fantastisk. Jag lyssnar på henne dagligen och älskar henne. Hon var dold under rosetten och peruken men jävlar vilken show hon bjöd på. En helt magisk timme.
 
Haft kickoff på jobbet på Thaien och tagit emot en förskoleklass med 23 glada, söta små själar. Det är mycket jobb men det är väldigt roligt. På fritids har vi nu 81 barn och fyra rum att ha dem i så det är minst sagt kämpigt. Men vi kämpar vidare.
 
Kim har varit iväg och jobbat i både Borlänge och Narvik och jag och barnen har fått tagit hand om varandra. Det har gått utmärkt. Annika och Victoria har varit här och umgåtts och ätit äppelpaj.
 
I går hade jag lite tjejfest här hemma. Det var en trevlig kväll även fast jag nog inte hängde med i tempot. Hade en 24-årig tjej här och hon ville nog ha lite mer action än vad jag är van med haha. Jag är så jävla sliten på helgerna numera, golden oldie. Idag var vi i Mariestad och firade Jenny som fyller imorgon. När vi kom hem fixade jag mat till alla, hängde tvätt, planerade för kommande vecka, packade barnens väskor, gjorde matsedel och handlade mat online.
 
Veckan bjuder på ännu fler föräldramöten, annars mest jobb och i helgen ska jag vila. Nu ska jag läsa bok och ta det lugnt.
 
Puss!
 
 
 
 
 
 
Hinner inte ens läsa NKp längre
 
Älskade ungar, för er gör jag allt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0