I might only have one match, but I can make an explosion

Har jobbat ca en vecka eftersom onsdagen var röd dag. På tisdagen tog jag med mamma ut på dejt. Vi gick på kinarestaurang och sen på Ove på bio. Det uppskattades av oss båda. På onsdagen var jag hemma med familjen och bakade scones till barnen. I hekgen var vi och firade kusinen Axel på 2-årsdagen. Snacka om att tiden går fort!
 
Det största som händer i mitt liv just nu är att jag går in som lärare i en tvåa i nio veckor ungefär. Det är väldigt annorlunda mot mitt vanliga jobb på fritids. Helt plötsligt har jag ansvar för en massa lektioner i sammanlagt 6-7 ämnen och ska planera och utföra lektioner. Nåt som jag är helt ovan med. Men jag tror att det blir bra. Det är ju alltid kul med utmaningar! Ett minus är att det blir mer slitigt och för mina barn med som får vara oförskömt långa dagar på förskola/fritids och alltid lämnas till öppning. Men det är ju tidsbegränsat så det ordnar sig såklart.
 
Annars är det nedräkning till Teneriffa. Just nu är det runt 26 grader och sol. Längtar riktigt mycket!
 
Hänger lite i Oxlyckan med jobbet
 
Har harar utanför varje kväll
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0