Den blomstertid nu kommmer....

Sen sist så har jag vilat mig i form. Det tog tre dagar och sen var jag på banan igen. Men idag när jag kom till jobbet och E frågade hur det var så började jag böla. Så fråga inte hur jag mår! Men det är bättre nu. Men det är väldigt slitsamt ibland speciellt när man inte har så arbetsvilliga arbetskamrater om jag uttycker mig så. Har någon form av ständig värk med och jag är så trött på det. Och jag förstår att Kim är minst lika trött på att höra om det. Samma sak med mina arbetskamrater. Ska sluta gnälla! Igår hade jag så ont i en axeln, nacken och armen så jag nästan kräktes. Nu är det mest foten igen. Men jag har smörjt in mig nu så det ska gå lättare att somna. Nog med gnäll.
 
Idag så sa Matilda att vi var värda en varsin cider efter den här dagen. Det nappade jag på direkt så idag var vi ute och åt tillsammans. Det slank visst ner två rosécider med. Imorgon är det skolavslutning och jag är så lycklig över det. Mina fina barn slutar skolan. Felix 6:an och Alice 2:an. Felix ska vara konferencier och det är jag såklart stolt över. Snart kommer hans betyg på posten. Älskade unge! Ska försöka smita iväg och se honom. Och mina barn på jobbet, fina älskade ungar så fina de kommer att vara imorgon. Och de kommer att sjunga helt underbart. Älskar verkligen mitt jobb trots att det varit lite motigt sista dagarna.
 
Nåt annat jag måste skriva om är ju den fantastiska helgen jag haft. På lördagen åkte jag och Tina till Göteborg för att gå på Håkan. När vi kom fram gick vi till Göteborgs wok och käkade sen tog vi oss till hotellet. Där tog vi en varsin cider och fräschade till oss. Sen till en servering och tog en burgare och sen när vi kom till Ullevi och såg kön på en km minst så satte vi oss på serveringen brevid och tog ett par cider och rosévin istället. Konserten var helt jävla magisk. Det går nästan inte att återberätta och göra den rättvisa genom att bara använda ord. 70 000 personer på Ullevi är mäktigt! Håkan underhöll i 3 timmar och avslutade med en konfetti och sen raketshow. Med massvis med raketer från taket på Ullevi. Och en massa extranummer och sen stod han kvar på scenen och vinkade medans vi vandrade ut till Bridge over troubled water som dessutom spelades på både min och Tinas pappas begravningar. Jag gråter bara jag tänker på konserten. Den liknar inte mkt jag varit med om tidigare.
 
Dagen efter mötte jag upp brorsan på Haga och så åkte vi iväg till Vrångö och badade och åt en mkt god lunch. En helt underbar helg!
 
Nu ska jag sova, det är en stor dag imorgon.
 
Skickar upp bilder sen när länken mellan insta och blogg.se funkar igen. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0