I know I Gotta work today, oh yes sir! But inside I´m always free

Det är snart december och det går i en jäkla fart just nu. Har som vanligt roat mig en hel det. YOLO är mitt motto här i livet. Har haft avtackning för en otroligt fin kollega som valt att jobba med annat. Jag har varit på en föreläsning för föräldrar till högstadiebarn. Har fixat en fin lägenhet till mamma. Mitt i stan nästan, tror det kommer att bli väldigt bra. Så nu i helgen så ska vi börja rensa hennes hus så hon kan sälja det. Har även bjudit mamma på mongolisk buffé.
 
Har varít på restaurang och firat Charlie som fyllt år. Helgen efter bjöd hon oss på 80-talsfest. Mycket trevlig, men hjälp så vi såg ut! Varit ute och ätit med Mia och en gång med Sanna och Matilda. Har varit på fredagsmys och lek med Lukas klass. Sen gick jag och mamma på Laleh i Karlstad, innan konserten fick vi supé. Det var min morsdagspresent till mamma.
 
Den här veckan är det kommunfest på torsdag och sen Kent på fredag. I helgen ska vi röja i mammas hus. Och i slutet på nästa vecka åker vi på semester. Så det händer en del, det står inte still i mitt liv och jag älskart! Nästa vecka fyller Alice 9 år med. Sen är det jul och sen är vi hemma i ett par veckor innan vi åker igen. Känns som att jag kan överleva den här vintern utan problem. Just nu är jag så förbannat trött på att frysa.
 
Kim har renoverat bastun och vi sitter där inne och njuter då och då. Man blir så underbart mör i kroppen efteråt.
 
 
Ungarna på jobbet pärlar.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0