Kim wall

Ända sen första dagen så har ubåtshistorien fängslat mig. Vad hände med Kim? Vad hände egentligen på den där ubåten? Det stod snart klart att hon var mördad och kastad i havet. Jag blev glad och förskräckt när hon hittades. Glad för att rättvisa skulle kunna skipas och för att hennes anhöriga skulle kunna få svar och gå vidare med sitt sorgearbete. 


Förskräckt för att ännu en kvinna fått dö till följd av en man. Jag läste på Mia skäringers instagram och hon skrev det så rätt och träffande. Jag får inte riktigt till dem orden som hon fick. Men det är så orättvist och jag blir så ledsen när jag tänker på hur hon upplevde det innan hon dog. När hon inser att den här mannen kommer att skada mig, ja rent av ha ihjäl mig. Och hon befann sig helt oskyddad i en ubåt. Värre blir det nog inte. Han hävdar att det hände en olycka. Skulle inte tro det. Kommer aldrig tro det. Händer det en olycka kallar man på hjälp. Men styckar inte och kastar personen i havet. Och sen sänker ubåten och låter sig räddas för att göra tummen upp och le till kameran. Frågan är ju varför?  Varför dödar man någon? Blev han rejected? Var han en sjuk man hela tiden och nu kom rätt tillfälle? Det är så att man kräks. Jag hoppas verkligen att man hittar resten av hennes kropp speciellt huvudet så att han åker dit ordentligt. Bara tanken på hennes anhöriga får det att knyta sig i magen på mig. Inte nog med at hon är död, de måste leva med att hennes huvud, ben och armar ligger på havets botten. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0