Underbara sommartid

Nu har vi hämtat hem lilla Luna så det är full fart här hemma. Två kissungar som springer runt benen. Dem är så fruktansvärt söta och de har så roligt tillsammans. Dexter blev helt till sig i trasorna när Luna dök upp. Hon fick inte en lugn stund. Men nu har de vant sig och de underhåller varandra. De är i stort sett alltid tillsammans och äter ihop och sover ihop. 
 
Jag gör sista dagarna på jobbet nu sen är det semester. Två dagar arbete sen fem veckors semester. Det kan jag leva med. På tisdag drar vi till Liseberg med några kompisar och deras barn. Det ska bli roligt och det är det enda som är planerat för sommaren just nu. Kim jobbar tre veckor till tyvärr. Så i år har vi bara två veckor tillsammans. Men barnen får mycket ledig iaf.
 
 
 
Var ute och åt med mina fantastiska vänner. 
 
 
Alice är grym på att måla!
 
 
Uppskattning av mina underbara förskoleklassbarn. Som jag älskar dem! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0