Ny katt och nytt rum.

Nu har jag gjort det! Jag har köpt en ny katt! Eller snarare tingat. Man kan tycka att det är dumdristigt eller rent av korkat. Det är helt okej! Jag är nöjd med mitt beslut och han är sötare än rent socker den lilla filuren! Han får hämtas om tre veckor.
 
Den här dagen har kantats av söndagsångest och tvättvikning. Kim har flyttat upp vårat vardagsrum en våning. Nu ska det börjas med en ganska omfattande renovering på nedervåningen.
 
Hur söt får man bli?
 
Vinkvällen var väldigt trevlig, men en gång till slås jag av hur gamla och trötta vi är nu för tiden. Man ger upp att dricka vin innan klockan 11 och sen åker man hem tidigt och ser fram emot att få krypa ner i sängen.
 
Mina fina vänner!
 
 
 
 
Nu ska jag krypa ner i mitt nya rum och se en bra serie innan det är dags att sova. Nu vecka, nya möjligheter. Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0