Slut på det goda.

Skrev precis ett inlägg som försvann. Försöker igen. Om en timme ska jag gå och lägga mig. Imorgon ringer klockan strax efter 5. För första gå gen på fem veckor. Jag har haft en fantastisk semester. Jag har varit på Mallorca och skara sommarland. Jag har badat mer än på väldigt många år, jag har umgåtts med vänner, druckit alkoholhaltig dryck och skrattat i goda vänners lag. Jag har haft sovmorgon, tagit lång frukostar och bara njutit av dagen. Jag har inte solat för förra gången på många år, jag har läst tre böcker så sammanlagt kanske 1500 sidor. Det har varit ett mycket angenämt liv måste jag säga. Men nu knackar verkligheten och det blir okej det med. Tack semestern! Tack för allt. Vi ses nästa sommar! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0