Och jag ska skrika så det hörs igenom all grå betong

För här kommer alla känslorna på en och samma gång!

Vill inte vara negativ eller gnällig. Jag ogillar gnällspikar! Visst det kom en massa snö idag igen, visst det suger. Men alltså våren kommer det gör den även fast det ibland är svårt att tro. Och sommartiden gjorde så att jag gick upp när kroppen tyckte att klockan var 4 imorse. Vilket resulterat i att jag varit sjukt trött idag. Helgen ska vi inte tala om. Tror fortfarande att den var ett skämt! Förstår inte hur så mkt liknande saker kan hända på en och samma helg. Det drabbade inte mig personligen men mina fina vänner. Försöker finnas för dem så gott jag kan. Det har varit en dränerande helg tyvärr. Hann iaf fira svärmor en sväng. 

Och just ja tillbaka till det här med känslor. Fick ett litet psykbryt här hemma idag. Tänkte lägga ner allt vad matlagning gällde hela veckan. Eller iaf idag. Jag orkade inte fysiskt att ställa mig vid spisen och slava. För att innan röja köket och efteråt med. Så jag ställde väl till en liten scen. Beror nog förutom trötthet på att mensen kommer vilken dag som helst. Dessa jävla hormoner gör mig till en häxa. Vill inte vara någon. Idag orkar jag inte ens vara en kvinna. Eller människa heller för den delen. Vill bara retirera ett dygn eller två och sova och se på serier. 

Puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0