November

Nu har det blivit november och så fort som det går så är det snart jul igen. Just nu vill jag förvisso att tiden ska gå fort. Igår åkte kimpa iväg till Chicago för att gå två kurser hos GM. Rätt coolt faktiskt. Men han ska vara borta i 16 dagar. Det är väldigt dyrt att ringa honom nu och han ligger typ -7 timmar. Så vi får inte riktigt till kontakten så bra. Annars när han är borta så brukar vi kunna prata med honom på kvällarna. Så det blir lite annorlunda den här gången. Vardagarna går ju av sig själv men de tre helger han är borta bli segare. Nu ska jag sluta älta detta 😊.

Annars så rullar det på med det mesta här hemma. Största som händer nästa vecka är att Outlanders säsong 4 kommer till viaplay. Ni som inte sett den borde göra det omedelbart. Speciellt ni kvinnor så ni kan dregla lite över Jamie Fraser. Sen till helgen ska jag äntligen få gå på NMFTG med skäringer. Har sett fram emot det länge. Ikväll ska jag kanske pallra mig iväg på bio med några kompisar. Se a star is born igen. Såg den med kimpa förra helgen. Den var så bra och Gaga och Bradley briljerade! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0