Sommaren

Satt precis och skrev ett jättelångt inlägg som försvann. Så segt! Gjorde en liten uppdatering om sommaren. Börjar jobba på måndag efter fem veckors underbar semester! Börjar med skolavslutningen. Felix fick stipendium för fint uppförande och förebild för klasskompisarna. Jag grät såklart ordentligt. 

Svärmor har köpt en sommarstuga, så där har vi hängt en del i sommar, badat, grillat, firat midsommar och sovit i tält. 

Jag åkte ner till Gbg en vecka och hängde med brorsdöttrarna. Hade med mig Alice och Lukas och vi åkte paddan, gick på universeum, hängde i parken samt åt på Pinchos vid avenyn samma kväll som Metallica uppträdde. Så typ allt på menyn var slut. 

Vi har varit i rottneros och Kolmården. Där vad det mkt folk och blev väldigt risig och fick gå ur parken. Vi har åkt till Stockholm med några kompisar. Där gick vi på naturhistoriska, Skansen, Mall of Scandinavia, såg lejonkungen på imax och avslutade med en ålandskryss. 

Jag har lyssnat på böcker och sett på serier, skitit i att städa och sovit länge varje morgon. Det har varit guld helt enkelt. Men än är det inte slut. Nästa vecka har jag styrt upp två middagar, en hemmafest samt kalas för kusin Lilly på söndag. Och för att lindra jobbångesten så bokade jag igår en resa. Dem hade ett erbjudande på all inclusive jag inte kunde motstå. 350 för mat en hel vecka. På ett annat hotell vi tänkt boka så kostade det 15000. Så ett riktigt fynd. Det blir Teneriffa för sjunde gången, älskar ön! 
 Här kommer sommaren i bilder 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0