Kräkdag

Haft en jobbig dag på jobbet. Har ju tystnadsplikt men en av dem värsta jobbrelaterade grejer jag varit med om under mina yrkesverksamma år som lärare. Känner för att fulgrina under mitt täcke hela kvällen. Men det gjorde jag inte. Såg på serier tills jag däckade i soffan. Tänker på fina saker. Som att jag har fina kollegor som bakade till oss i måndags, kollegor som stöttar när det är tufft och sen skrattat Tillsammans med mig sen efteråt när stormen lagt sig. Och att jag är bjuden på bröllop senare i vår. Bara för att nämna några saker att vara tacksam för, det finns så många. Jag är otroligt lyckligt lottad, jag är medveten om det. 

En dag i taget. Sova, vakna, skalla dagen, komma hem och krascha, börja om! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0