Gott nytt år!

Så var det nyår imorgon då. I år ska vi fira med några kompisar och deras barn, vi ska äta gott och skjuta raketer det kommer nog att bli riktigt trevligt. Men de frågade om Felix orkade vara uppe till 12 slaget, kanske sa jag men han kommer inte att vara rolig att ha med att göra speciellt inte eftersom det kommer bli en del spring därborta. Dom skulle lägga sina barn att sova middag så skulle dom orka vara vakna. Visst ska man fira tillsammans så ska man väl vara tillsammans under 12 slaget antar jag men att hålla två eller åtminstonde ett barn vaken tills dess känns inte häftigt alltså, han är nog för liten och Alice skulle man ha henne sovandes i en vagn? Med riks för att låta negativ och tråkig så tror jag vi lämnar sällskapet lote för tidigt imorgon, men men det återstår att se.....

Gott nytt år igen!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

GOTT NYTT ÅR!!!

2007-12-30 @ 22:42:39
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kerstin

GOTT NYTT ÅR på er!!
Trust your instincts..!

2007-12-31 @ 11:15:21
Postat av: Ida

GOTT NYTT ÅR önskar jag er! :)
Hoppas att ni hade en bra nyårsafton ;)
KRAM

2008-01-01 @ 19:31:51
URL: http://wiberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0