Tack M!

Idag blev jag väldigt glad! Anledningen till min glädje var ett julkort jag fått i dagarna men hittat först idag i min postlåda. Julkortet var från min ena kusin. Jag blev som sagt jätteglad det är första gången jag får ett julkort av honom och han hade även skrivit dit ett grattis till Alice. Jag och den här kusinen bor i samma stad vi är födda samma år och döpta samtidigt men trots det så han vi knappt nån kontakt alls, vilket såklart är väldigt synd. Vi har stött på varandra på krogen och kramats och bytt några ord sen vi båda blev myndiga givetvis men inte mycket mer! På pappas begravning så gav han mig en riktig kram en ärlig sådan han led med mig det såg jag. Sen träffades vi på klassfesten som var nu i Oktober och han sa då själv att våran kontakt förändrats sen min pappas död och nu bevisar han det genom att skicka ett julkort till mig, väldigt rart av honom! Han är väldigt snäll min kusin absolut. Grejen är den att jag är väldigt mån om min familj och min släkt, jag älskar att träffa dom. Men gör det dock alldeles för sällan. Har nästan ingen kontakt alls med min släkt utan de jag träffar är bara mamma och brorsan och Kims familj då. Har en underbar faster i Gbg som jag har kontakt med men förutom henne så är det riktigt dåligt med kontakt. Kan ju bero på att jag har en farbror som är helt omöjlig och en annan farbror jag knappt träffat och en morbror som tagit sitt liv. Men man ska ta vara på sin släkt va? Iaf de man tycker om! Det vill jag göra och kommer att ta hand om mina familjerelationer dvs min kontakt med min familj och Kims familj och mina relationer till mina barn ska jag vårda ömt, det är värt allt!

Annars har dagen bestått i matlagning, ammning framför Sex and the city, är snart inne på 6:e säsongen och Alice är inte ens 3 veckor gammal! Shit vad ska jag se på sen? Sen har jag tagit en lång promenad med lillan idag, kombinationen frisk luft och motion var underbar! Mer sånt, kan inte bara sitta hemma på röven längre.....

Nu blir det sängen!

Kommentarer
Postat av: Tezz

Kul å få en hälsning från en kär släkting eller vän.
Finns väl fler serier du kan kolla på framöver.*S*
KRAM

2007-12-27 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0