Utan nycklar får man skotta

Tillbaks i skolan denna vecka och det var på tiden, har varit hemma i 2 veckors tid nu och det här med att vara hemma är inte riktigt min melodi. Sitter bara framför datorn och blir tjockare liksom, nej jag vill ha rutiner och saker att syssla med om dagarna. Ny kurs nu med, riktigt intressant faktiskt vi ska anordna föräldramöte och göra ett åtgärdsprogram och så där, det ser jag fram emot.

Idag gjorde jag en riktig Maria. Jag åkte ifrån mobiltelefonen imorse, är ju beroende av den när jag är hemifrån speciellt då jag är i skolan. Kimpa var snäll nog och lät mig låna hans så det gjorde jag. Lovade att inte ringa för mycket men det blev en massa samtal och massa sms sån är jag haha. Men eftersom jag inte kom hem så åkte jag och satte mig på Kinarestaurangen och njöt av mat med en kompis ett par timmar. Sen när jag äntligen kom hem och hade hämtat vilden på dagis så inser jag att jag till mitt stora förtret glömt nycklarna hemma likaså. Där stod jag trött och jäklig och kom inte in. Men det var bara att göra det bästa av situationen så jag började skotta uppfarten. Felix hjälpte till han med såklart. Så vi skottade i 45 minuter, var alldeles svett efteråt men fint blev det och Kimpa var väldigt stolt sen när han kom hem. Jag ringde såklart hem honom direkt jag insett att nyckeln låg inomhus. Nu har vi ätit middag och snart ska Felix sova och då ska jag inta tv:n i 2 timmar, blir ljuvligt det.

Skola imorgon igen sen fira svåger på torsdag och ut med tjejerna på lördag. Looking forward:)

Kram!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är frisk! hade tenta idag å verkligen inte orkat plugga till den, men tänkte att jag skulle göra ett försök å fick ett poäng från godkänt. pyttsan säger jag bara...
linda är faktist på väg hit nu å jag har era prylar här i påsar oxå så nu får dom så fort ni vill ;)
ha en underbar kväll loverly. insett att jag jobbar på mias inflyttningsfest. det blir en tråkig sak att säga till henne. jaja pus å kram du vet!/c

2007-03-02 @ 19:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0