Mys

Min sambo hade en härlig överraskning till mig idag, och det var att han hade tagit ledigt idag. Och när man är hemma med barnen heltid så är det skönt att ha honom hemma ibland. Så idag blir det Ikea för hela slanten, vi ska åka dit och köpa lite garderober och så där, blir bra det så kan Alice äntligen få en egen garderob. Har just duschat och ska sminka mig och slänga i mig lite frukost så vi hiner iväg, Kimpa och Alice är iväg och hämtar släpet. Ikväll blir det stor brasa hemma hos svärfar.....

Och nej Kim har icke friat, det där glädjeämnet är av annan karaktär:)

Kommentarer
Postat av: Sara

haha frieri var det första jag tänkte=)
Hoppas ni får en mysig dag. Vi väntar på Pernilla & Ebba så vi ska ut o promenixa lite. Kram på er

2008-04-30 @ 09:23:35
Postat av: Tezz

Läste igen en massa nu...
Fina foton som vanligt.
Hoppas ni får en trevlig kväll å morgondag..
Vi har oxå varit i Karlstad idag,fast på Elgiganten.
KRAMAR

2008-04-30 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0