Kebabpizza slivovitza

Har just insett hur omfattande strejken med manusförfattarna var. Visste ju att det stod still och så men har sett att det bara är inspelat 13 avsnitt av Prison break och att det sista sändes i måndags i USA och samma med Greys det är bara 11 avsnitt inspelade på säsong 4. Heroes vet dom inte hur dom ska göra med om det blir fler avsnitt och samma med Desperate housewives som bara blir några få avsnitt denna säsong och fler spelas inte in tror jag. Kan verka som en bagatell men när man är mammaledig och lever för sina serier är det värre än så buhuu.

Har handlat idag en del mat blev det och en del saker jag inte alls behövde han undrar om de hoppade ner i vagnen av sig självt, som att jag drar mig mot sötsaker som en magnet:) Jaja skitsamma vad annars ska jag göra än att äta? hehe. Felix är hos en kompis och leker han kommer hem sen med kimpa och då ska det lagas middag. Alice ligger under babygymmet och tittar pås ig själv i en spegel och pratar och ler åt sig själv. Köpte förresten nya lokan idag med apelsinsmak underbart god alltså, jag älskar apelsin och den var super!

Annars spenderar vi dagarna mer och mer utomhus Felix han cyklar och jag går med lillan i vagnen och det går hur bra som helst. Annars lägger Felix mest pussel och favoriten är ett Nemopussel på 104 bitar och han vet vart varenda bit ska vara det visade han tydligt igår när jag pusslade med honom, hade otroligt tålamod med mig och berömde mig när jag träffade rätt.

Vad tycktes om melodifestivalen i lördags förresten? Jag gillade den bättre än förra gången och jag och kim ringde faktiskt och röstade 3 ggr på 2 olika låtar. Vilka får ni reda på om ni ber snällt hehe nej då men det fanns bättre bidrag denna gången. Carola visst är hon pantad men hon kan sjunga det är bara så, men men ska bli kul att se vad lördagen kan erbjuda måtte det bli bättre än en kebabpizza. På tal om kebab, det har jag aldrig ätit.......:)

Kommentarer
Postat av: Bea

Ingen förlust att aldrig ha ätit kebab... det är nasty! *yuk* Jag gillade tvillingbröderna i melodifestivalen.
P.s Jag tror bestämt att du är en av världens bästa mammor! Dina barn är lyckligt skattade ^^
KRAM

2008-02-20 @ 16:25:57
Postat av: Anonym

Tyckte typ att alla lördagens låtar va bättre än föregående vecka för då vare så dåligt att jag skämdes hemma i soffan!!!!!!!!!!!!!

2008-02-20 @ 19:33:50
Postat av: SARA

det va jag som skrev ovanstående kommentar..lätt för dig att veta=)

2008-02-21 @ 08:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0