Sjuk trots allt

Jag hade visst fel. Sömn hjälpte inte alls mot mina krämpor denna gången. Mår dåligt idag med fick visserligen ingen sömn alls nästan i natt hade lite feber men mest ont i kroppen speciellt i bröstkorgen måste ha fåt nåt luftrörskatarr eller nåt liknande det rosslar och gör ont. Men det är min tur nu helt klart. Har inte varit febrig eller sjuk på minst 1 & 1/2 år så det är dags nu skulle jag tro. Så idag blir det lugnt orkar inte mycket annat. Felix har en kompis här och ikväll blir det mys med film.

Ska snart slänga ihop en potatis och purjolökssoppa tror jag:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Halloj o stackars dig som är dålig=( det är så jobbigt att orka vara alert när man inte är fräsch själv. Du har ju två små kottar som kräver sitt.

Vilken tur att allt var bra med lillans ögon. Min lillasyster Hanna som är med på bilderna från idag har opererat sig när hon var liten. Fast hon skelande ända från födseln så det var därför. Man blir så orolig för de små när det är ngt.

Vi följer inte grey´s=) Jimmy är nog glad för han tycker antagligen att det räcker med såpor för min del.

vargarna idag var en häftig upplevelse. Men det kostar 700:- per person (vilket jag inte behövde betala eftersom jag fick följa med för att vara lite fotograf så syrran får kort o film från detta).Så det är ju inte billigt för att klappa stora hundar i en timme;)

2008-02-09 @ 18:37:12
URL: http://saraohlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0