Släkten

Idag har det varit en otroligt lugn dag. Vaknade av att mamma ringde och väckte mig vid 9, då hade Felix inte ens vaknat än. Han somnade sent igår då han kom upp och klagade på växtvärk i benet. Jag gick upp och duschade och jag barnen frukost och sen så kom mamma och M hit och hälsade på. Jag fick ett fint halsand och ett litet träd och Alice fick fina kläder från Thailand. Vi fikade och hade det trevligt. Det blev en del snack om Thailand eftersom M har ett hus där och sen en del snack om släkten och saker jag inte hade en aning om kom upp till ytan. Önskar verkligen att jag hade bättre kontakt med släkten än vad jag har. Något att arbeta på kanske?

Hur som helst Alice somnade vid elva och sov till två och fick mat och nu sover hon igen. Felix leker och sysselsätter sig själv så här hemma är det lugnt och skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0