Guns

Vi hade det självklart väldigt trevligt igår när jag träffade tjejerna. Vi satt på restaurangen i fyra timmar och efteråt drog vi till Maxi för att köpa smågodis. Innan vi åt hann jag förbi Jeanette oxå för att kolla på hennes nya place. På vägen hem satt jag och Linda och lyssnade på Lies. Jag är så glad att jag har Linda, vem skulle jag annars dela musiksmak med? Vi sitter i bilen och sjunger så det skrålar till gamla Gunslåtar och jag ÄLSKAR DET! Fan va mycket bra musik det finns. Dom blev mina idoler när jag var 11 år och dom funkar fortfarande. Tacka vet jag sån musik det är musik det annat än den skit som spelas på radio. Ja kvällen var underbart härlig!

Shed a tear cause I'm missing you
But I'm still alright to smile
Girl, I think about you every day now
Was a time when I wasn't sure
But you set my mind at ease
There is no doubt you're in my heart now
Said woman take it slow
And It'll work itself out fine
All we need is just a little patience
Said Sugar make it slow
And we'll come together fine
All we need is just a little patience             (första versen i Patience)

Idag har Alice flyttat in i sitt rum, har ju haft henne i vårat rum sen hon föddes men nu sover hon väldigt länge på nätterna och har hittils sovit två hela nätter utan att vakna. Men i natt höll jag på att bli tokig, hon vaknade när jag gick och lade mig vid tolv och vad jag än gjorde sä grät hon. Ville inte alls ligga ner inte ens i våran säng, men då kom Fleeze som en räddande ängel och när han lade sig brevid henne tystande hon och låg och drog i honom istället. Sitautionen blev dock ohållbar när hon började dunka pappa i ryggen vid halv ett på natten eftersom han ska till jobbet morgonen efter. Så jag lade henne i hennes säng och denna gången var hon inte ledsen utan somnade. Men då dyker nästa problem upp, i form av en katt. En liten katt vid namn Zarah. Hon röjer så det smäller och gardinpinnarna slår i elementet och sen röjer hon med Alice madrass för att sedan gång på gång hoppa upp i spjälsängen för att väcka Alice då höll jag på att bli tokig på allvar. Det är det största kruxet just nu det här med sömnen. Eftersom jag bara sov 4 timmar i natt har jag varit rätt slö idag. Mamma kom och tog med Felix till stan och dom åt glass och handlade. Då skulle jag passa på att vila eftersom lillan sov men jag satte mig och såg på Brokeback mountain istället. Heath gör en bra insats i den filmen. Har börjat kolla på hans filmer igen. Han har gjort mycket bra och han är vacker, vacker på ett annorlunda sätt. Hans insats som The Joker är enastående faktiskt. Jaja enough said now.

Tror ni inte jag åkte på virus precis? Jomenvisst!



Kommentarer
Postat av: mitha

Gun`s va mina idoler när jag var tonåring, finns vissa låtar jag fortfarande älskar, bla denna=)

2008-08-17 @ 20:12:35
URL: http://www.himmelohelvete.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0