Ställa in?

Ser ut som att vi kanske får ställa in våran resa imorgon. Alice är nämnligen febrig. De ringde från dagis runt lunchtid och bad mig hämta henne för att hon hade kräkts (pga magen) så jag hämtade henne och fick ur henne det hon behövde få ur sig sen lade jag henne att sova middag. Tyckte redan då att hon var lite varm och nu på kvällen efter middagen så började hon vandra omkring och se orolig ut. Gav henne alvedon och lade henne för att sova för natten. Vi får se hur det går. Ibland får hon feber så där och den går det över men i värsta fall får vi ställa in. Känns hur tråkigt som helst faktiskt. Det är ju synd om Alice men samtidigt känns det tråkigt om vi skulle missa det här. Det är ju typiskt att hon skulle bli dålig just nu. Men Liseberg tänker vi inte missa hur som helst. Då får vi kämpa för att få tag på barnvakt för det ska bli av.

Nu ringde min faster precis. Hoppas, hoppas, hoppas att lillan håller sig frisk, eller blir bättre fort!

Kommentarer
Postat av: Sara & Tyra

Hej hej på er! Igår såg jag barnen i NKP=) Jättesöta som vanligt!! (alltså jag såg dom igår kväll eftersom jag jobbade).

Hoppas ni mår bra!

2009-06-15 @ 09:10:52
Postat av: charlie

hoppas det blev en tripp, en trevlig sådan å att ni får en underbar midsommar darling!

2009-06-17 @ 21:21:36
Postat av: jaanet

asså, jag är så jäkla irriterad på dem! Vi ska väl åka på måndag å de e de enda som sagts.. Sagas mail är tydligen full, men ja mailade henne två gånger på en annan fram å tillbaka å då sa hon att "någon skulle höra av sig" eller skulle de lägga upp information. För hon visste inget. Ja har också mailat han kursledaren men han svarar inte. OM vi ska åka på måndag kanske man bör veta vad man behöver ha med!? Typ regnkläder? Flytväst? Sovsäck? Stövlar? ja vet inte alls.. de e ju midsommar nu å jag ska åka upp till norrland ikväll å kommer söndag natt - ville fixa allt innan men nu är jag galet irriterad. Jäkla fasoner! haha Om man ska ha med nåt superviktigt som ja inte har får de fasen fixa det :P Ja skulle inte blir förvånad om de e värsta måste-ha-listan heller. För de där 3000 kr dök ju upp sådär som en chock först också.. man tycker man borde få veta om kursen kostar n¨ån tusenlapp i förväg, man e ju inte gjort av pengar. Så, nu har ja gnällt av mig :) Ja ser i alla fall fram emot nästa vecka å att träffa dig! Vi får hoppas de hör av sig! [email protected] är min mail och msn ! hör av dig :) kram

2009-06-18 @ 09:54:02
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0