Måndag

Idag är det plugg som gäller. Har suttit med en bok eftersom vi har seminarium imorgon. Ska snart masa mig iväg och hämta hem småttingarna. Jag hade förresten trevligt i helgen i Deje. Åkte först hem till Ullis och sen blev vi hämtade av Camilla och åkte vidare hem till Sofia där vi pratade, fixade mat och umgicks. Sov över där och kom hem igår vid lunch. Kvällen tillbringade jag i soffan brevid mannen i mitt liv. Vill inte skriva för mycket om träffen i lördags men jag kan dra två slutsatser: Jag får mer att prata om sen när jag börjar jobba eftersom det enda som det samtalades om var löner och vikariepooler. Och jag är van vid mer ödmjukhet än vad som bjöds på. Men det var härligt att träffa tjejerna igen, men man hann inte att prata med alla eftersom vi förökar oss för varje träff.

Annars är det en fullspäckad vecka jag går tillmötes. Vet att jag tjatat om det ett antal ggr. Imorgon seminarium, onsdag vårrus, torsdag vårbazar på barnens dagis, fredag kryssning med tre av de bästa. On top of this ska Kim försöka jobba övertid, älskade lille vän vad gjorde jag för att förtjäna dig?

     

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0