Bitter is my middle name

Är lite trött så här nu på kvällskvisten. Sitter och ser på tv, Ugly Betty och Desperate housewives och reflekterar över en grej. Jag sitter och stör mig på karaktärerna som bara den. Mark och Amanda som är så egoistiska och dumma och sen Gaby som beter sig som en bortskämd fjortonåring. Det är ju hennes karaktärs charm men det går inte alls hem hos mig idag. Är jag bitter tro? En riktigt bitterfitta? Ibland är jag ju det, men för en sån här sak illa, illa.....

Lite mjölk så känns det nog bättre sen. Brothers and sisters kvar innan det är dags att sussa.

Kommentarer
Postat av: Tina

Ibland låter man sig helt enkelt inte charmas så lätt. Jag kan också bli störd på karaktärer ibland, haha. Mark och Amanda känner jag dock inte till, är de från Ugly?

Hoppas det går fint på Kau idag och att du inte blir alltför blöt i detta väder!



Kram kram

2009-11-18 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0