Kids all over

Började dagen med att försova mig! Brukar alltid gå upp med Kimpa men eftersom Felix har påsklov så sov jag vidare. Vaknade klockan åtta av att Alice började prata inne på sitt rum. Vi ska ju vara på dagis klockan halv nio så det blev till att rappa på. Ringde in mamma så jag skulle slippa ta med Lukas till dagis. Gav Alice frukost och nya kläder och sen gav vi oss iväg.

Har även hunnit en sväng till affären med Felix. Nu har han två kompisar här och snart ska jag hämta Alice. Då blir det full rulle. Men det är som jag sa till Kim. Vi kan ha tio ungar här hemma det är ändå Alice som ställer mest krav på en. Att vara mamma till Alice kräver mer av en som förälder så är det ju bara. Tur att man har så mycket kärlek som man har till dom små.

Igår putsade Kim fönster och bytte gardiner i stort sett alla fönster. Alla har vi olika sätt att visa kärlek. Jag tror det här var hans.

Kommentarer
Postat av: fröken C

kimpa är en klippa! :)

2010-04-08 @ 09:03:46
Postat av: Maria R

Yes he sure is! Du med hjärtat!

2010-04-08 @ 09:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0