Examen

Idag är det fullt ös som gäller hela dagen! Ska plocka här hemma och göra mig i ordning. Sen till stan för att köpa busskort och slänga i mig lunch. Sen till barnmorskan och sen försöka springa till bussen som går till Karlstad en halvtimme senare. Ska träffa Therese och Jennie på ett glas vin. Kom just på att vi ska sammanfatta min graviditet idag så den bussen lär jag inte hinna med. Sen är det avslutningsceremoni i Aula Magna klockan fyra. Sen ska jag hem och är väl hemma runt halv sju kanske. Men sen är det lugnt ett tag framöver. Sen blir det till att sitta på rumpan och vänta på bebis. Och försöka lägga ner min själ i maten jag lagar oxå älskling!

Nu sätter vi fart för idag är det EXAMEN!

Kommentarer
Postat av: Jenny

GRATTIS!!!!

2010-01-23 @ 08:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0