Poop

Har nyss kommit hem från en timmes promenad med Alex. Idag tog promenaden bra kände jag, det är bra det! I morse vaknade Lukas vid fem och skulle äta. Sen gick jag upp med Felix och precis när han kommit iväg så vaknade Alice. Hon brukar vakna med ett leende på läpparna och säga god morgon. Det gjorde hon inte idag, hon sa god morgon men sen gick dörren igen med en smäll och hon började skrika. Har ingen aning om varför men det är rättvist att säga att hon vaknade på fel sida idag. Sen skrek hon konstant i en kvart. Jag lät henne hållas och sen kom hon till sans och ville ha kram och sa att hon var lite ledsen. Fick i henne frukost och sen matade jag lillebror medan Alice nöjd satt och såg på Bomerang i sängen. Sen fick vi masa oss iväg till dagis alla tre. Mornana mellan 6.30-8.30 går i ett kan jag säga. Givetvis hade en av katterna lagt spyan Arne i vardagsrummet mitt i all stress. Och nu när jag kom hem så plockade jag bort tre bajshögar från garageuppfarten, rart med djur! Det är så jäkla äckligt tycker jag. Det är det allra värsta med att snön smälter, allt bajs från så väl hundar som katter (hela gården lär vara full). Jag kräks nästan när jag ser det så äckligt tycker jag att det är!

Nu ska jag plocka här hemma. Disk, tvätt och dra ett varv med dammsugaren. Felix har en orm som är stoppad med sand. Den har varit sönder en gång men då sydde Kimpa ihop den. Igår tog Alice den och det bara rasade sand ifrån den och jag kunde inte ta den ifrån henne. Jag vet att det är en låtsasorm men det hjälper inte. Det är min största fobi och jag har extremt svårt för ormar. Så det finns en del sand att dammsuga upp där. Igår flydde vi fältet och stängde dörren nämnligen och sen glömdes det av.

I eftermiddag/kväll ska vi hem till mamma och fixa lite inför kalaset så det är bäst att sätta igång här medans barnen är borta.

Kommentarer
Postat av: HelloNicki

Hello sweetie :)

2010-03-30 @ 17:03:39
URL: http://hellonicki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0