Winter Wonderland

Vilket väder! Kan ju inte undgå att skriva det. Men jag tänker inte klaga på det. Jag är givetvis oxå rätt trött på snön men det är ju februari så man får liksom räkna med det här. Har varit ute och kört bil idag och vägen till Felix skola var inte rolig om man säger så. Blev genomblöt när jag hämtade Alice på dagis och plogbilen var nyss här och la upp jordens snövall till Kimpa. Så nej helt roligt är det inte! Men desto mer att längta efter. Grill, bad och semester orgasm!!

Annars har det varit en lugn dag. Kim har varit ledig och dragit elen till vardasrummet. Felix har haft en kompis här och jag bakade nougat med dem. Den kom väl till pass när jag väckte Alice. Hon sover inte middag längre och ibland blir hon väldigt trött på kvällarna. Hon däckade i Kims knä innan klockan var sex. Väckte henne med en nougat, ja vad gör man inte. Sen kröp hon ner i sängen runt halv sju och somnade. Lukas sover oxå. De somnar tidigt så jag får väl skylla mig själv att jag aldrig får sovmorgon. Imorse var vi igång halv sex, härlisch! Lukas höll låda mellan ett och fyra inatt så jag är rätt mör.

Nu blire Halv åtta i garaget!


I storebrors kläder




I hans kallsonger (klädsonger som hon säger)


Vårat lilla hjärta som blir ett år på tisdag!


Tre små grisar




Det är roligt nästan jämt :)


Kommentarer
Postat av: Charlie

Blir man bjuden på saftkalaj då? ;)

2011-02-10 @ 21:29:30
Postat av: Charlie

Blir man bjuden på saftkalaj då? ;)

2011-02-10 @ 21:29:52
Postat av: Maria

Charlie: Givetvis blir man det! :)

2011-02-11 @ 08:55:03
Postat av: Tina

Haha Alice är för rolig!

Vad har den blivande ettåringen skrivit på sin önskelista? =)

2011-02-11 @ 09:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0