Glad påsk!

Har spenderat mestadels av dagen med brorsan, Pad, Emeli och morsan. Ja med min familj med såklart. De är här över Påsk och kom hit i förmiddags och vi fikade och bubblade medans barnen lekte. Sen åkte vi hem till dem och lagade Påskmiddag som vi åt följt av supergod efterrätt. Vi åker ju iväg imorgon och kommer hem söndagkväll och sen åker de hem måndag fm så vi hinner tyvärr inte ses nåt mer nu. MEN vi har setts tre ggr de senaste två månaderna så jag är ändå väldigt nöjd trots att det är synd att vi inte hinner ses mer nu. Nästa gång vi ses har de fått ett till barn. Bebisen ska komma om tjugo dagar typ och kan ju bli tidigare, underbart kul! De planerar för en ny tripp till Thailand och bror frågade om han skulle bjuda med mig och Kim men vi kan inte lämna kidsen. Men nån dag kanske det blir våran tur.

Nu på kvällen har jag fixat och tvättat här hemma. Och badat och duschat barn. Åker på förmiddagen imorgon och innan dess ska Felix hinna att gå och påska med en kompis. Har inte packat heller så jag ska snart ta kvällen. Ska glo på Let´s dance en sväng. Somnade sist, men ska nog hålla mig vaken idag.

Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0