Lördag

Linda och pojkarna kom och hälsade på oss. Innan dess hade jag hunnit ge barnen lunch och lagt Lukas att sova middag. Efter en timme väckte vi honom och gick till affären och köpte glass och fika som vi mumsade på. Sen tog vi en tur till lekparken och lekte en stund. Sen dök svärmor och Kimpa upp och vi gick hem och lekte på gården. Sen gick vi in och fixade tacos som vi åt.

Felix blev ruskigt förkyld nu på kvällskvisten och såg svullen ut i ögonen. Ingen feber än så länge, funderade ett tag på om han blivit allergisk. Vi får se hur han mår imorgon.

Nu ska jag förflytta mig till sängen för ett lördagssknull...oj nej jag menar ett avsnitt Greys.














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0