Dance our tears away!

Jag vet att jag snöar in och om det är nåt som bekymrar mig så tjatar jag. Mer än lovligt jobbigt. MEN jag är medveten om mina issues. Jag kan dem alla! Jag är inte stolt över dem men jag vet att de existerar.
 
Har haft en ganska jobbig vecka på jobbet. Schemamässigt. I måndags 6.30-19.3. Följt av öppning tis och idag jobbade jag 8.30-19. Imorgon kommer jag sluta jobbet 18. Med lite tur kan jag gå hem tidigare. Kanske inte låter så farligt men jag hinner ju inte träffa barnen. Denna vecka har jag varit med dem i tre timmar sammanlagt. Som tur är så är Kim hemma denna vecka och tar hand om dem. Det hjälper, det lindrar det dåliga samvetet!
 
Jag längtar efter dem! Jag vill klämma på deras lår, snusa dem i nacken och pussa på deras näsor! Alla veckor är inte lika hopplösa som den här som tur är.
 
Annars är det rätt lugnt. Jobbar mest som sagt. Har en del planerat som närmar sig. 30-årsfest i helgen, kryssning på Valborg och Barcelona. Man behöver saker att se fram emot!
 
Nu ska jag krypa ner framför Dexter, ännu nåt att se fram emot ;)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0