Buffé och Bio

Inte uppdaterat här på länge inser jag. Har jobbat en vecka. Det känns bra och är än så länge rätt så lugnt eftersom många barn fortfarande har semester. Ja förra veckan hände det väl i stort sett inget annat.
 
I går åkte vi till stan för att klippa barnen. Men vi gav upp eftersom det bara var en som klippte och tre barn i kö före oss. Köpte fika och åkte hem till Linda istället. Hängde där nån timme eller två. Charlie var också där. Sen åkte vi hem och då fick vi besök av svärmor, Kims morfar och syster. Vi åt tårta som de hade med sig eftersom morfar lovat det eftersom barnen inte kunde vara med på hans kalas.
 
På kvällen åkte vi in och åt mongolisk buffé med Tomas och Lotta. Efter en rejäl trerätters så åkte vi hem till dem nån timme. Fick träffa Hobbe som är våran gamla kattunge. Som på den tiden hette Tyson. Drack lite god likör och pratade en stund.
 
Idag har jag tvättat och städat som varje söndag. På eftermiddagen åkte vi på bio med barnen. Åkte till Coop där de fick välja en varsin godispåse. Sen gick vi på Dumma mej, en ganska rolig film faktiskt. Nu ligger kidsen och jag ska kolla på lite netflix innan jag hoppar i säng.
 
En annan sak som jag inte skrivit om men som de flesta av mina vänner redan vet om. Våra barn ska få ännu en kusin! Den här gången på Kims sida. Han syster och Dennis ska få en bebis i januari. Och vi är så otroligt glada! Underbart är vad det är. Det kliar i köptarmen och kunde jag skulle jag köpa hur mycket som helst till dem.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0