I think I swallowed a bitter pill this morning!

Är helt slutkörd! Och jag gillar inte att inse detta. Vill inte vara det och i ärlighetens namn så tycker jag ibland att det är ett tecken på svaghet! Jag säger ofta till mina nära och kära att de ska varva ner och ta det lugnt och skita i måsten. Men när det kommer till mig själv så är det tvärtom. Började känna så här i går då jag jobbade tretton timmar. Och sen imorse, sen försvann det lite under dagen för att sen komma tillbaka när jag slutat jobba. Jag är mör i kroppen och mår illa mest hela tiden. Sen blir jag irriterad på människor jag inte känner. Bitter och förbannad haha.
 
Åkte til Maxi och köpte en massa sött för att trösta mig antagligen. Kommer inte vilja äta nåt alls känner jag. Kommer väl ge till min sambo som den sanna feeder jag är. Sjukt beteende I know!
 
Kom hem och slängde mig på soffan medans Kim lagade middag. Andades in alla tre barnen, för det är verkligen balsam för själen vill jag lova! Älskade små hjärtegryn!
 
Nu ska jag ta en tidig kväll och sova mig bra för det är bara det som hjälper mot denna skit!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0