Thursday I´m in love!

Älskar torsdagar! Jag börjar klockan tio och kan ta det lugnt på morgonen. Kan inte ta nån större sovmorgon eftersom de två äldsta ska med bussen. Men jag kan ta det lugnt och hinna njuta lite på morgonen. Har tagit en frukost framför datorn och lyssnat på musik. Ska sätta igång en tvättmaskin och sminka mig lite så är jag klar sen. Lukas sitter och myser i soffan framför nya Ninjagofilmen.
 
Idag ska Felix hem med en kompis. En kompis i stan. Äntligen börjar han umgås med nya klasskamrater. Känns bra. Nu när han har slutat fritids kan han ju vara med kompisar i stan på eftermiddagen med om han vill. Behövs ju fler att umgås med om man säger så.
 
Helgen smyger sig på den med. Fantastiskt! Alice ska på kalas och jag vill till Oxhälja. Kim vill till Mariestad. Får se vad som sker. Jag slutar 11.30 imorgon så bättre start kan det knappast bli.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0