Lilla sniglar

Idag har jag varit på snigelträff för första gången på 1,5 år. Vilket innebär att jag träffat fyra underbara tjejer som alltid kommer att ha en speciell plats i mitt hjärta! Vi kom överens om att ha en stugträff i år. Se två senaste årens träffar har blivit inställda. Det här årets blir alltså den sjätte träffen. Anledningen till att vi sågs idag var för att Sofia fått en son i maj. Hon förlorade en sov för ett år  sen så att se Albin idag var verkligen underbart!

Söt som socker är han också!


Jäklar vad det åskande här i Karlstad. Den small till så högt så billarmet gick igång av vibrationen! 

Nu är jag på väg hem till mina älsklingar.  Imorgon börjar jag på mitt nya jobb och Lukas skolas in på sin nya förskola, stort!

Den vita har blommat om efter två år! Rekord, men stora fina blommor fick den. Den här var färgad blå när jag köpte den för 500 kronor. 

På väg till jobbet sex på morgonen. Det är skönt att bo i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0